Δυναμικό ξεκίνημα για το e-Fresh.gr με 30% αύξηση πωλήσεων κάθε μήνα.
Δυνατό ήταν το ξεκίνημα του νέου ηλεκτρονικού supermarket e-Fresh.gr που καταγράφει άνοδο πωλήσεων 30% κάθε μήνα το πρώτο διάστημα της on line δραστηριότητας του. Αξιοσημείωτο είναι δε ότι ο ρυθμός ανάπτυξης διατηρήθηκε και τον μήνα Αύγουστο, που παραδοσιακά η αγορά της Αττικής παρουσιάζει πτώση λόγω της θερινής περιόδου.
Ένας από τους βασικούς λόγους προτίμησης των καταναλωτών φαίνεται να είναι η άμεση παράδοση των προϊόντων με ένα 70% των πελατών να επιλέγουν παράδοση την ίδια μέρα. Παράλληλα, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πώς όσοι ψωνίζουν, ξαναψωνίζουν, αφού το 75% των πελατών έχουν προβεί σε επαναλαμβανόμενες αγορές.
Τι ψωνίζουν όμως οι πελάτες του e-fresh.gr; Τα πιο δημοφιλή προϊόντα, εντοπίζονται στις κατηγορίες του φρέσκου γάλατος, σε ψωμί του τοστ, σακούλες απορριμμάτων, προϊόντα μαναβικής, αλλά και προϊόντα υγιεινού snacking όπως οι μπάρες δημητριακών. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι επίσης και η κάβα του e-fresh.gr με αυξημένες πωλήσεις σε κρασιά και μπύρες.
Ένα 10% των πελατών υποβάλλει την παραγγελία του μετά τις 10 το βράδυ, σε ώρες δηλαδή όπου τα παραδοσιακά καταστήματα είναι κλειστά, επιλέγοντας να παραλάβει ακόμη και το επόμενο πρωί.
Το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει αρκετές νέες οικογένειες, νέες μητέρες που διευκολύνονται με την άμεση παράδοση κατοίκον, εργαζομένους που επιλέγουν τις βραδινές παραδόσεις 21:00 – 23:00 αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές που υποβάλλουν τις παραγγελίες απευθείας στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου